28 Aralık 2007 Cuma

İlk Bağlantı

Bilgisayarın başında romanım üzerine çalışıyordum. Bir ara yan tarafta, koridora açılan kapının önünde bir kıpırtı hissettim. Çevirdim başımı, ürküntüyle ve bir uzaylının gözlerini dikmiş beni izlediğini gördüm. Hemen kaldırdı elini, korkumu yok ederek ve şöyle dedi: “Sen devam et, ben sadece inceliyorum.” Dönüp yazmaya devam ettim ben de... Yarım saat kadar sonra, çekine çekine döndürdüm kafamı ve hala orada olduğunu gördüm. Petekli gözleri parıl parıl. Çişimi tutmalıydım bir süre daha. Romana konsantre olmaya çalıştım. Nasıl olsa gidecekti. Yarım saat daha. Bir daha baktım. Kapıda göremeyince rahatlayacaktım ki, gözüm yatağa ilişti. Oracığa kıvrılıp uyumuştu. Kalktım, yanına gidip üstünü örttüm yavaşça ve çişimi yapıp kahvemi doldurarak yeniden koltuğuma kuruldum...

Hiç yorum yok: