22 Ocak 2009 Perşembe

Fossurgayan Diyaloglar

“Yüzbaşım yüzbaşım, dışarda 300 kişi toplanmış, sizi soruyorlar.”
“O tabur salak, içtimaya çıkmışlar, yıkıl karşımdan!”

“Yılan kafesine düşünce hemen elimdeki suyu içmeye başladım ama yine de ısırdı orospu çocuğu.”
“Oğlum o laflara ne inanıyon sen. Kaçacaktın hemen.”

“Bakar mısın küçük, Konur sokağa nasıl gidebiliriz?”
“41°22′11.89 enlemi ve 36°12′13.47 boylamında amcacım.”

“Biliyor musun Ali. Süper güçlerim olsa karımı dövmeyi bırakırdım. Evet, kesinlikle yapardım bunu.”

“Siktirgit Havayolları’nın bu kadar iş yapması beni hakkaten şaşırtıyor.”

“Hayır! Bu konu kapanmıştır. Ulusalcıya asla kız vermem ben!”

“Doktor bey, bu bizim işimiz değil ki, kafatasının içinde sadece bağırsak var hastanın.”
“Doğru, dahiliyeye gönderelim kendisini de, benim merak ettiğim, götünde ne var bu adamın?”

“Oh Ricardo, babamla uğraşmanı istemediğimi biliyorsun. Katlanamam buna. İkinizin arasında kalamam, anla beni.”
“Ulan nerden düştüm bu pembe diziye. Ricardo mikardo, beynimi yedi karılar be!”

Hiç yorum yok: