11 Eylül 2007 Salı

ÇAKAR MI TAM ÇAKAR!

Ahmet Çakar 6 Pas programında, 6 spor yorumcusuyla yan yana oturtulunca ve her biri olay yaratmak, yeni gündemler oluşturmak için kıçlarını yırtınca, yani rekabet kızışınca artık tutulamaz bir inci yumurtlayıcısına dönüşmüş. Polemikten demogojiye oradan absürditeye hemen ardından anlamsız sorularla karşısındakini afallatma muhabbetine sıçrayan eski hakem dün şöyle bir egzantrik yorum yaptı: Türkiye’de savunma elemanı neden yetişmiyormuş? (Diğer yorumcuları ele geçiren zeki bakışlar.) Neden? (Az sonra şapa oturacaklarını ima eden göz süzmeler.) Çünkü Türkiye neredeyse yüz yıldır savaşa girmemiş. İkinci Dünya Savaşı yaşayan ülkelerden iyi savunma oyuncuları çıkıyormuş, bizse biraz yumuşamışız. Hay Allahım sen büyüksün. Yoruma bak yoruma. İnsan ne diyeceğini, ne tarafını düzelteceğini şaşırıyor. Kanal kanal dolaştım. Hepsinde ayrı bir değer ayrı bir cingöz. İçine şeytan girmiş gibi ya da uzaylılar tarafından beyinleri değiştirilmiş gibi konuşan 154 yorumcu. Bu ülkeye az bile diyeyim de rahatlayayım!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

itiraf ediyorum ben bi adnan aybaba hayranıyım!!!kendisini ahmet çakarın yetiştirdiğinden şüpheleniyorum ama kendine has özelliklerinide ortaya koydumuydu hepberaber şunu diyebiliriz NE AB, NE INSAN HAKLARI, NE TRAFİK, NE TAKKECİ ZİHNİYET, NE SU SORUNU NE DE ÖBÜR DÜNYA SEN ÇOK YAŞA ADNAN AYBABA !!!

dostoyevski dedi ki...

ABİ BEN EFSANE KADROYU İSTİYORUM YA.AHMET ÇAKAR,TURGAY ŞEREN,ZİYA ŞENGÜL VE TABİKİ ALİ SAMİ ALKIŞ. TURGAYIN UYUMASINI İSTİYORUM ALİ SAMİYE YOK EBENIN AMI ALİ SAMİ DEMESİNİ SABAHLARA KADAR ONLARI İZLERKEN GÜLMEKTEN GEBERMEK İSTİYORUM. EN BUYUK HAYALIM Bİ GÜN EVİMDE ONLARA PROGRAM YAPTIRMAK,PROGRAM BİTİMİNDE AHMET ÇAKARDAN BAŞLAYIP HEPSİNİN AĞZINI BURNUNU KIRMAK İSTİYORUM.en sona ali samiyi bırakmak dinlene dinlenen 3 gün dövmek vede dövdürmek istiyorum bunun için daha güçlü olmalıyım daha çok çalışmalayım tutmayın beni.