7 Kasım 2022 Pazartesi

Dört Maymun - Kaptan Teneke

 

 Premiered Feb 11, 2022 Kaptan Teneke - Kadıköy 
Çağan Dikenelli, Sertan Apbalı, Barış Şenergin, Cihan Keklik, Taha Pürcafer 
 Düzenleme: Teoman Alpsakarya Klip: Ayhan Öztürk 
 SÖZLER
 Dört ayrı maymun yaşar içimizde bizle Görmez biri geleceği bilmez ne var önünde 
Duymaz diğeri sağırdır insanın acısına Biriktirir malı saldırır düşlerimize 
Oturuyor o beynimde Direksiyon kıllı elinde, sürüyor beni 
Yürüyor cahil bir hevesle Asla usanmadan bir adım önümde 
Ar-sız-u-tan-maz-se-fil 
Of, bir perde o gözlerimde Koca bir tuğla aklımda, kırmak imkansız. 
 Kurtar beni canım ruhum, güzellik yok aşk nerede 
Kurtar beni canım gözüm, saflık nerede amaç nerede 
 Yaralı beyni Kirli gönlü Kel maymun yollarda, türlü oyun peşinde Aklı yetim hakkında, gözleri küçük kızlarda 
Kandırmak işi Çok tatlı dili Der ki dünya benimdir, padişah çok yiyendir Paylaşanlar hep salak, ezenler hep akıldır 
 Üçüncü maymun dilsizdir. Bilmez ki o bir ah dese, yücelir aklı. İnsanlık bir adım önünde Karşı çıksa zalime, arşa yükselir Dil-siz-or-tak-yoz-lu-ğa 
Dördüncü maymun da sensin be Besledin onları yıllarca, analık ettin

Hiç yorum yok: