11 Nisan 2011 Pazartesi

Dr Sayko ile Cinnet Sohbetleri

Gitti Gidiyor'da insanların sevgilisi yerine koyacağı kollu yastık satışı üzerine başlayan geyiğin geldiği son nokta:

Ben: Düşünsene dostum, ölüyorsun, ailen seni atmayıp pamukla dolduruyor. Çocukların, belki de torunların sana sarılarak uyuyor

Dr Sayko: ÇILDIRDIN MI SEN HA?!

Ben: Hah. Senin doldurma bedenine teybi koyarız mesela. İğrenç bir sesle hep bu soruyu sorarsın. ÇILDIRDIN MI SEN HA?! Torunların kıkır kıkır güler bunu duyar duymaz.

Dr Sayko: Masal anlatan yastık fikri daha bir tutardı.

Ben: O fikir demode oldu. 10 saniyede sıkıldım. Bir de alıcıları düşün.

Dr Sayko: Birader senin tutmadığın fikirlerden millet zengin oluyor. kesin uygulamak lazım.

Ben: Sen masal deyince aklıma ne geldi bak. Deliler atıl dünyada. Hiçbir şey için kullanılmıyorlar. Hepsine bir masal öğretilse, masal okusalar insanlara. Düşünsene, burnunun içine kadar girmiş, tükürükler saçıp bağırarak masal okuyor, ne kadar etkili olur

Dr Sayko: Çok etkili olur. ama ne etkisi?

Hiç yorum yok: