6 Ekim 2010 Çarşamba

Galaktik Sohbetler…

Dünya halklarına biçilen süper demokratik yönetim biçimini artık anlıyoruz. Hepsi aynı şeyi farklı ağızlarla söyleyen merkez partiler. Bu yanılsamanın aktörü sadece iki adet olursa daha mübah. Sol tamamen ölmüştür. Şu anda dünya siyaset arenasında yer alan partilerin, politikacıların, eski havalı isimleri kullanmaya devam eden devrim posalarının tamamı satın alınmıştır. Dernekler, vakıflar maşadır. Televizyonlar küresel sermayenin yayın organlarıdır. Halklarsa köle olduklarından habersiz zavallılardır. Birey yok edilmiş, yerine saçmalıkla mutlu olma becerisi göstermekten başka bir vasfı olmayan kuklalar yerleştirilmiştir.
Ama ben tüm bu oyunların farkındayım. Etkilenmedim. Çünkü yapılırken burada değildim. Tuvalete girmiştim. Çıktığımda gördüğüm…

Hiç yorum yok: