7 Ekim 2010 Perşembe

Beni Kral İlan Et


[Tarık Dursun K. / İzmir Kent Kültürü Dergisi, Eylül 2001]

Yılmaz Güney sekizinci sınıf filmlerde oynuyor, ben de Milliyet gazetesinde magazin sekreteriyim. Bir gün gazeteye geldi, dedi ki: "Babacığım, benimle bir röportaj yap." Şimdi, röportaj yapayım ama, ben ünlülerle röportaj yapıyorum. Ondan sonra "ne var" dedi, "sen röportaj yaparsan ben de ünlü olurum." Kaytarmak değil ama, yan çizmek peşindeyim. Yapalım da nasıl yapalım? "Beni kral ilan et" dedi. Ben seni nasıl kral ilan edeyim, zaten sinemanın bir kralı var, o da Ayhan Işık. "Ben de bir kralım" dedi. Dedim ki ona, "Ayhan Işık kesme şeker gibi, yani güzel bir kral". "Ben de çirkin kralım" dedi. Aman, olur dedim. İlk kez Milliyet Magazin ekinde çıktı, Çirkin Kral diye.
Olahebeov

Hiç yorum yok: