17 Kasım 2011 Perşembe

Saçma Bir Şey

Bugün aşırı saçma bir şey yaşadım. Hatırlayamadığım bir şey. Hani insan ne kadar düşünse de aklına getiremez ya, öyle işte.
Peki ama saçma olduğunu nasıl biliyorsun?
Aklıma gelir gibi oluyor, kafamı sallıyorum, gülüyorum kendi kendime, sonra bir bakıyorum unutmuşum, sanki o sırada başka bir düşünce gelip onu ittirmiş gibi.
Belki de budur yaşadığın.
Nasıl yani?
Yani saçma olan budur.
Hah. Hatırladın mı sen de? (Kafasını sallar coşkuyla. Ardından elini.) Geldi.
Evet. Tam şu anda. Bana da oldu.
Söylemiştim.
Bunu söylemesen unutmayacaktım belki de.
Neyi söylediğimi nasıl unutmuyorum peki?
Ben onu da unuttum.
Hissediyorum yine geliyor.
Ne geliyor.
O geliyor.
Saçmalık mı?
Evet.
Geldi mi?
Geldi.
Bana olmadı bu sefer.
Hay Allah. Konuşmasan unutmayacaktım. Tam da şey oluyordu.
Özür dilerim.
Önemli değil.

Hiç yorum yok: