8 Temmuz 2008 Salı

Ernest Cervo ve Ben

“Ölülerin tekrardan bedene kavuşup aramızda dolaşabildiğini bilmezdim. Hemingway ve Cervantes bir gün karşıma çıkıp, o kahrolası ikna yeteneklerini kullanarak evimize yerleşene kadar... Ne o, para kazanamıyorlarmış; dillerini kaybettikleri, kendilerini burada türkçe konuşurken buldukları için ülkelerine dönmeleri anlamsızmış, durumları kötüymüş... Sanki bizim çok iyi. Neyse, Aslı’nın koyduğu bazı şartlar dahilinde de olsa bayağı bir zamandır beraber takılıyoruz ve bu deli herifleri biraz biraz sevmeye bile başladım galiba. Okuyacağınız yazılar, malum ikiliyle ve arada karşımıza çıkan diğer huzursuz ruhlarla şu beş para etmez günlük yaşamda başımıza gelenleri ve olan bitene yönelttikleri farklı tepkileri bir sosyolog gözüyle sizinle paylaşma arzumdan doğdular. Yapacak bir şey yok. Yazmasam delirecektim...”
Çağan Dikenelli

Yeni bir dizi başlıyor. Ernest Cervo ve Ben. Sitcom dizi olarak kurgulanmış gerçek bir hikaye bu. Umarım keyif alırsınız.
Devamına ulaşmak için tek yapmanız gereken aşağıdaki linke tıklamak.
Ernest Cervo ve Ben

1 yorum:

duende dedi ki...

"Dünyada asla ama asla beraber yaşayamayacak 2 canlı söyle." deseler 2 tane yazar derdim. Siz 4 yazar bir arada ne yapacaksınız allasen?